امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 29, 2022

Why a great CRM is vital for fintech firms

However, given the challenges faced by many businesses, and particularly fintech firms, a good CRM, like that developed by FX Back Office, which focuses on the forex industry, can be an incredible ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6336058f87064d66a1317aff98dc3cce&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fblogposting%2f22975%2fwhy-a-great-crm-is-vital-for-fintech-firms&c=7439318779919435897&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment