امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 22, 2022

Salesforce (NYSE:CRM) Gains After Solid Forecast

Salesforce (NYSE:CRM) provided an upbeat medium-term revenue and margin outlook, following which its stock gained 1.3% in the after-hours of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632d0360f1f0453ca6a96f9886a2c7d0&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fsalesforce-nyse-crm-gains-after-solid-forecast-1031758214&c=5409887599261931975&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment