امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 26, 2022

LeoVegas appoints Silvia Cecchia as new Country Manager for Brazil and LatAm

Italian Silvia Cecchia becomes new LeoVegas Country Manager for the Brazilian market and the rest of Latin America. With more than 12 years of experience in the sector, she comes from working as Head ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63322d3c75844de6b956969685d0fe91&url=https%3a%2f%2fwww.gamesbras.com%2fenglish-version%2f2022%2f9%2f26%2fleovegas-appoints-silvia-cecchia-as-new-country-manager-for-brazil-and-latam-32979.html&c=17479664118424234819&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment