امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 21, 2022

3 takeaways from Wednesday’s ‘Morning Meeting’ – We’re watching the Fed and firms with pricing power

We're letting our stocks run on Fed day Companies with pricing power are winners here Quick mentions: CSCO, NVDA, QCOM, MRVL, CRM 1. We're letting our stocks run on Fed day The Federal Reserve is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632b799a55b7466d9f1646a4fecc957a&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2022%2f09%2f21%2f3-takeaways-from-wednesdays-morning-meeting-fed-and-firms-with-pricing-power.html&c=1291958466141435648&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment