امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 30, 2022

Interesting CRM Put And Call Options For November 11th

Investors in Salesforce Inc (Symbol: CRM) saw new options begin trading today, for the November 11th expiration. At Stock Options Channel, our YieldBoost formula has looked up and down the CRM options ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63376515291e4e239d4386b919718840&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2finteresting-crm-put-and-call-options-for-november-11th&c=1012571082041273893&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment