امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 18, 2022

Introhive partners with OpenFin to drive productivity for Financial Services Customers

Introhive, the fastest-growing AI-powered customer intelligence solution, today announced a partnership with OpenFin, the operating system (OS) for enterprise productivity, empowering joint financial ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6327bd5acf0a497589da4b8430b76946&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fintrohive-partners-openfin-drive-productivity-070000397.html&c=17283433761342166200&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment