امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 14, 2022

Chime Extends Relationship with The Real Brokerage to Support Firm’s Rapid Growth Goals

Real Brokerage Chooses Chime Again and Again as CRM Platform of Choice As the CRM platform of choice, the agents and teams at Real will have access to an upgraded suite of innovative tools from Chime.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63223f1ec1264f43bf162eb9fe25e99c&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fchime-extends-relationship-real-brokerage-122600688.html&c=232121740921742731&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment