امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 14, 2022

My View: How to revamp your marketing strategy amid a recession

Despite all of the problems created by the Covid pandemic, it also brought on waves of innovation, creativity and unity. A #Phoenix marketing executive says a recession can bring fresh opportunities ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63223f1ec1264f43bf162eb9fe25e99c&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fphoenix%2fnews%2f2022%2f09%2f13%2frevamp-marketing-amid-recession.html&c=7706315007308532987&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment