امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 30, 2022

Mobile CRM Market Size, Share & Forecast | USD US$ 52.4 Bn by 2029

The global mobile CRM market is anticipated to grow from US$ 13.5 Bn in 2021 to over US$ 26.2 Bn in 2022, according to a recent analysis by Future Market Insights. (FMI). Several factors, such as the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=633773138df447738b3716666ee739cd&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fmobile-crm-market-size-share-forecast-usd-us-52-4-bn-by-2029%2f&c=12742821688862506377&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment