امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 20, 2022

Lithia & Driveway make 3 distinct moves, reflecting company depth

Lithia & Driveway showed the depth and diversity of its automotive enterprise via the trio of moves the company announced on Tuesday.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632a44381d804a5abd311a7d1b5f6f21&url=https%3a%2f%2fwww.autoremarketing.com%2fretail%2flithia-driveway-make-3-distinct-moves-reflecting-company-depth&c=13937921917601682130&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment