امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 20, 2022

New Customer Data Platform (CDP) built for telcos by telcos launched

Ikue the innovative UK-based customer data and personalisation start-up, has launched its new Customer Data Platform (CDP) designed and built specifically for marketing teams within telecoms operators ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632a19e8f36644df99bf659d09e02669&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f09%2f20%2f9677322.htm&c=4248947027589550804&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment