امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 23, 2022

Keap Recognized as a Leader in 22 G2 Fall 2022 Reports

Keap, the leader in sales and marketing automation software for small businesses, today announced it has been recognized in 24 reports across 10 different categories in the G2 fall 2022 reports.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632e2aa84f9f4cef8d430009674bbabd&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f09%2f23%2f9679906.htm&c=15732000666866668980&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment