The global AI in retail market size is anticipated to reach USD 40.74 billion by 2030, expanding at a CAGR of 23.9% from 2022 to 2030, according to a new study by Grand View Research, Inc. The rising ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632a60629e364a96bd23015421c5627a&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2022%2f09%2f20%2f9677284.htm&c=15390864725753816503&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment