امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 13, 2022

Postalytics® Launches First Nonprofit Direct Mail Automation Software

Nonprofit marketing teams and agencies can now automate the creation, integration and tracking of direct mail marketing campaigns with innovative new software that has just launched in the U.S., all ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632117cf031e4fc58b50386ad263c2cd&url=https%3a%2f%2ffinance.dailyherald.com%2fdailyherald%2farticle%2fprunderground-2022-9-13-postalytics-launches-first-nonprofit-direct-mail-automation-software&c=14788623583013289257&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment