امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 13, 2022

Exclusive: Broadlume acquisitions fueled by $60M from PSG

Broadlume provides tools that help customers operate more efficiently while attracting new sales, PSG managing director Marco Ferrari tells Axios. Even in down economic times, “helping your customers ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632117cf031e4fc58b50386ad263c2cd&url=https%3a%2f%2fwww.axios.com%2fpro%2fretail-deals%2f2022%2f09%2f13%2fbroadlume-60m-fuel-acquisition-streak&c=17084754113605294185&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment