امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 12, 2022

Guest commentary: How to win, retain Gen Z car shoppers

Assumptions about Generation Z abound. Born in 1997-2012, this group has been pegged as needing instant gratification, from seamless online purchase experiences to real-time social media engagement.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631f9c1668d242d09388b6724ffbb08c&url=https%3a%2f%2fwww.autonews.com%2fguest-commentary%2f4-ways-win-retain-gen-z-car-shoppers&c=2009152321951079337&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment