امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 12, 2022

Creatio Named a Market Leader in the Low-Code Development Platforms Category in the Summer 2022 Customer Success Report

Creatio, a global vendor of one platform to automate workflows and CRM with no-code and a maximum degree of freedom, today announced FeaturedCustomers named Creatio a Market Leader in its Summer 2022 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631faa355f91497c89acf006c6bacb35&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fein-presswire-newsmatics%2fbusiness-faf838d034e2605cf0983e1a8157420c&c=12168089198804811992&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment