ConvergeOne and Google Cloud will collaborate via the sales partnership to introduce C1Conversations to strategic contact center clients who are facing increasingly complex customer expectations.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631bb5b4236f483f81a2977a0b612b6c&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fchannels%2fcall-center-scheduling%2fnews%2f-convergeone-announces-availability-c1conversations-google-cloud-marketplace-%2f2022%2f09%2f08%2f9669571.htm&c=12306680070989873205&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment