امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 9, 2022

ConvergeOne Announces the Availability of C1Conversations on Google Cloud Marketplace

ConvergeOne and Google Cloud will collaborate via the sales partnership to introduce C1Conversations to strategic contact center clients who are facing increasingly complex customer expectations.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631b999717954f42a43ddc12a525d2da&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fchannels%2fcall-center-scheduling%2fnews%2f-convergeone-announces-availability-c1conversations-google-cloud-marketplace-%2f2022%2f09%2f08%2f9669571.htm&c=12306680070989873205&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment