امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 7, 2022

Upland InGenius CRM Telephony Integration Recognized as a Premium AppFoundry Partner

Upland Software, Inc. (NASDAQ: UPLD) has announced that its InGenius computer telephony integration (CTI) software is now available as a premium application on Genesys AppFoundry® — the industry’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FC73A12E083B42FA8ABD3E1E6A281165&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fupland-ingenius-crm-telephony-integration-130100382.html&c=10069219494861540625&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment