امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 7, 2022

It’s Time For “People-Facing” AI

Learn how leading organizations are unlocking the full potential of AI – and massive customer and seller engagement data sets – to improve sales performance by refocusing their design criteria on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=58639C8E4DDE471485A6D44AD027803D&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fstephendiorio%2f2022%2f06%2f06%2fits-time-for-people-facing-ai%2f&c=10660645049122743595&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment