امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, June 11, 2022

InsurTech EasySend strengthens in Japan by establishing a Japanese entity in order to accelerate digitization within the Japanese financial industry

(Headquarters: Israel, CEO & Co-Founder: Tal Daskal, "EasySend"), an InsurTech company supporting the digitalization of the insurance and financial industries, has established a Japanese entity, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8D7A5D6E0C41400D8BBDF0F24A0CB5B5&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2finsurtech-easysend-strengthens-japan-establishing-131500294.html&c=3182496863666844542&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment