امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 8, 2022

Despite a Tough Day for Retail, 2 Stocks Helped Lift the Dow Jones Higher Today

The Dow Jones Industrial Average added 264 points today, despite a very tough day for retail stocks, thanks to solid gains from tech giants Salesforce (NYSE: CRM) and Apple (NASDAQ: AAPL). Target, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0ECF6FCCD73B4E91AC8CD9436FCA4316&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fdespite-a-tough-day-for-retail-2-stocks-helped-lift-the-dow-jones-higher-today&c=9400104974983049016&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment