امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 1, 2022

AdvisorEngine® Unveils Upgraded Portfolio Management Suite

AdvisorEngine®, the financial experience company, announced today the release of its upgraded portfolio management suite as part of the company’s wealth management platform. “AdvisorEngine is proud to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6DA84498D2054355B92285DA9572D0D7&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fbusiness-wire%2ftechnology-9d6dc0e4d464475c9fdd0be420029876&c=2026773595646800099&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment