امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 27, 2020

Ticketing systems and Helpdesk software - benefits, added value, and implementation

Ticketing systems are an essential prerequisite for the successful organization of their adjacent departments - including - support desks (Helpdesks) and service management, organization and resource ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=56996BE0676641DB9ECEDA07D4B90818&url=https%3a%2f%2fwww.octalsoftware.com%2fblog%2fticketing-systems-and-helpdesk-software-benefits&c=15122682973641476224&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment