امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

AlarmHive brings tailor-made business management software to the alarm industry

Add on top of that the need for companies to have better insights into their accounts today via customer relationship management (CRM) tools, it would seem as if large, national players in the space ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FDCB92D51EE94BFEA845EF0295B563FF&url=https%3a%2f%2fwww.securityinfowatch.com%2fintegrators%2fdealers-integrators-installing-companies%2fbusiness-services-for-security-dealers-integrators%2farticle%2f21148353%2falarmhive-brings-tailormade-business-management-software-to-the-alarm-industry&c=8081063458758998757&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment