امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 29, 2020

How to choose the right POS system for your business

Doing that starts with having the right POS system. And that is exactly what we’ll discuss in this post. In this guide, we’ll walk you through the factors you should consider when shopping for a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A12E24D9E53403E8E0466B2F850C077&url=https%3a%2f%2fwww.techradar.com%2fuk%2fnews%2fhow-to-choose-the-right-pos-system-for-your-business&c=17060975041017821203&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment