امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

Sylogist Q3 Fiscal 2020 Results: Adjusted EBITDA increases 27% to record level as Revenue in the quarter rises; Increased Dividend Declared

CALGARY, AB, July 30, 2020 /CNW/ - Sylogist Ltd. (TSXV: SYZ) ("Sylogist" or the "Company"), a leading provider of cloud based ERP and CRM software solutions to the public sector, is pleased to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FDCB92D51EE94BFEA845EF0295B563FF&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsylogist-q3-fiscal-2020-results-123000796.html&c=3954076446035390856&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment