امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

At Large | Project Red Card is only a glimpse at the data battles to come

As Fiona Green, co-founder of CRM and data consultancy Winners, wrote in a recent column for SportsPro, the bearing of the European Union’s 2018 General Data Protection Regulation (GDPR) on athletes ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75F023A7439B40C78A178AB38BCBA162&url=https%3a%2f%2fwww.sportspromedia.com%2fsportspro_blog%2fproject-red-card-sports-data-gdpr-premier-league-efl&c=773128244193743811&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment