امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 27, 2020

Fastbase Doubles Down on Lead Gen with New Similar Leads Service

NEW YORK NY ACCESSWIRE July 27 2020 Fastbase Inc OTCFBSE a leading lead generation and data intelligence company has released the newest addition t ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=56996BE0676641DB9ECEDA07D4B90818&url=https%3a%2f%2fwww.bignewsnetwork.com%2fnews%2f265909912%2ffastbase-doubles-down-on-lead-gen-with-new-similar-leads-service&c=17494434196380365642&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment