امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

SportCaller touches down with Betfred USA Sports for fan activation

However, with SportCaller’s F2P platform, you enjoy a deep dive into the drivers of any given player, allowing for hyper-personalised marketing communication for both new players and CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75F023A7439B40C78A178AB38BCBA162&url=https%3a%2f%2fcalvinayre.com%2f2020%2f07%2f30%2fpress-releases%2fsportcaller-touches-down-with-betfred-usa-sports-for-fan-activation%2f&c=12436941052379047453&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment