However, with SportCaller’s F2P platform, you enjoy a deep dive into the drivers of any given player, allowing for hyper-personalised marketing communication for both new players and CRM ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75F023A7439B40C78A178AB38BCBA162&url=https%3a%2f%2fcalvinayre.com%2f2020%2f07%2f30%2fpress-releases%2fsportcaller-touches-down-with-betfred-usa-sports-for-fan-activation%2f&c=12436941052379047453&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment