امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 29, 2020

3 Types of Customer Relationship Management (CRM) Systems for Small Businesses

When you started your small business, customer relationship management (CRM) was simple. You looked your customers in the eye, made handshake deals, and talked across the office to your salesperson or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63ABC488FABF4BB2B5B0B44CDB7E129C&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmall-business%2f3-types-of-customer-relationship-management-crm-systems-for-small-businesses%2far-BB17kPhw&c=15868871121600133524&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment