امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 28, 2020

Atento Announces Reverse Share Split

NEW YORK, July 28, 2020 /PRNewswire/ -- Atento S.A. (NYSE: ATTO), the largest provider of customer relationship management and business process outsourcing solutions (CRM/BPO) in Latin America and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4357E0A3119A43C8AC557B99043298CD&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fatento-announces-reverse-share-split-210400686.html&c=12802436921790993835&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment