امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 28, 2020

Zoho Touts 15 Million Users on Its Enterprise Collaboration Platform, Sees Surge in Businesses Moving Away From Siloed Tools

Also, the applications are fully integrated and much easier to adopt in a wide range of business cases," said Neelay Shah, Group CRM Head, IIFL and 5Paisa. "Previously, we were dealing with too many ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=17D6274438E5438286CD894633A485FC&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2020%2f07%2f28%2f9193060.htm&c=3483234049401916947&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment