امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 28, 2020

Omnicom Cut 6,100 Jobs In Q2, But Believes The Worst Is Over

Revenues also declined in all of Omnicom’s disciplines besides healthcare, which grew 3.2% organically in the quarter. CRM execution and support, which contains Omnicom’s events and field marketing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4357E0A3119A43C8AC557B99043298CD&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fagencies%2fomnicom-cut-6100-jobs-in-q2-but-believes-the-worst-is-over%2f&c=6728095205718468650&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment