Revenues also declined in all of Omnicom’s disciplines besides healthcare, which grew 3.2% organically in the quarter. CRM execution and support, which contains Omnicom’s events and field marketing ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4357E0A3119A43C8AC557B99043298CD&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fagencies%2fomnicom-cut-6100-jobs-in-q2-but-believes-the-worst-is-over%2f&c=6728095205718468650&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment