Marketing, sales, and customer service teams must work together to increase revenue and lower costs. Learn how collaborative customer relationship management (CRM) software aids these efforts.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0951E27075A43429415C2EEBD5D7035&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmall-business%2fa-small-business-guide-to-collaborative-crm%2far-BB17fB2W&c=17842504140419770852&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment