امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 31, 2020

Retail POS needs real-time data for a better customer experience

Retail innovation depends on real-time data from core systems at the point of sale. Neptune Software's Natalie Kouzeleas explains how a cloud POS helps retailers move fast ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F0EF8278382459FB13FA8EEB6DBA714&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fretail-pos-real-time-data-customer-experience&c=6088182013637970047&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment