امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 28, 2020

The Coronavirus Isn't Slowing Veeva's Growth Plans

Let's take a look at the business of this life sciences industry software specialist and how its plans are shaping up given our new normal. Veeva has two core software products: Commercial Cloud for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=17D6274438E5438286CD894633A485FC&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f07%2f28%2fthe-coronavirus-isnt-slowing-veevas-growth-plans.aspx&c=1172234811336978819&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment