امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 27, 2020

The New Norm- Business Not-As-Usual

One of your neighbors posted in Business. Click through to read what they have to say. (The views expressed in this post are the author’s own.) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B6275D03971445D0A1DD3B9CE748BE01&url=https%3a%2f%2fpatch.com%2fpennsylvania%2fmedia%2fnew-norm-business-not-usual&c=8885126567433037480&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment