امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 31, 2020

I’m Jenn Herman, Social Media Consultant, and This Is How I Use Nimble CRM

Learn how social media consultant Jenn Herman uses Nimble CRM to track her email outreach to identify her hottest prospects and follow-up opportunities.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E290EC46C91490DA3616DFA4DF800E6&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fhow-social-media-consultants-use-nimble-crm%2f&c=6456404774350024925&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment