امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 31, 2020

Ask SCORE: How can I increase sales productivity?

Therefore, it is in everyone’s interests that sales people are given the support, encouragement and tools they need to succeed. To that end, I would suggest the following strategies for increasing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F0EF8278382459FB13FA8EEB6DBA714&url=https%3a%2f%2fwww.kitsapsun.com%2fstory%2fmoney%2fcolumnists%2fbusiness-journal%2f2020%2f07%2f31%2fask-score-how-can-increase-sales-productivity%2f5521489002%2f&c=7789190890981011033&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment