امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

Building a sales team: What you need to get right early on with Zach Barney

The almighty CRM system According to Barney, chief amongst the things you should nail early on is the right CRM setup. Now, the “right” CRM setup can be a difficult thing to define – it’s going to be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75F023A7439B40C78A178AB38BCBA162&url=https%3a%2f%2fpredictablerevenue.com%2fblog%2fbuilding-a-sales-team-what-you-need-to-get-right-early-on-with-zach-barney&c=9225613784182413242&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment