امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

Can Your CRM Do This? Sugar’s Time-Aware Customer Platform Changes The Game

SugarCRM has become a serious commercial player, helped by a recent nine-figure investment from Silicon Valley venture firm Accel-KKR. A key feature of Sugar's offering is a time-aware customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75F023A7439B40C78A178AB38BCBA162&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fmicahsolomon%2f2020%2f07%2f30%2fcan-your-crm-do-this-sugars--time-aware-customer-platform-changes-the-game%2f&c=10012552562665762938&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment