امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 27, 2020

Solving The Service Industry Data Problem With AI - Part 2

In the first installment of the blog, we looked at the vast challenges facing the service industry today and the organizational benefits of better gathering and analyzing that data. Today we’re ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B6275D03971445D0A1DD3B9CE748BE01&url=https%3a%2f%2fwww.fieldtechnologiesonline.com%2fdoc%2fsolving-the-service-industry-data-problem-with-ai-part-0002&c=6570079929459288767&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment