امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 30, 2020

6 Crucial CRM Best Practices for Supercharging Your Sales

You might think a CRM and sales team are only needed for larger businesses, such as software vendors or car dealerships, but you’d be surprised how many shoppers need guidance even before making small ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FDCB92D51EE94BFEA845EF0295B563FF&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmall-business%2f6-crucial-crm-best-practices-for-supercharging-your-sales%2far-BB17nToj&c=11734609086959254157&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment