امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 26, 2019

Guide to call tracking and the power of AI for analyzing phone data

Advanced capabilities that AI-powered call tracking tools provide include: Touchpoint attribution—Tie a call back to its source such e.g. paid search or social Data unification—Integrate with multiple ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B8B759D6186E41B291E817F88E6060DC&url=https%3a%2f%2fsearchenginewatch.com%2f2019%2f07%2f26%2fguide-call-tracking%2f&c=15876727392367365829&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment