امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

Vymo raises $18M to help on-the-go salespeople do more

Vymo has raised more than $23 million to date. Vymo serves as a CRM (customer relationship management) solution and also works with other popular CRMs such as Salesforce. The service helps ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A33774E2B194BAFA0C3B8A2E011337B&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2019%2f07%2f30%2fvymo-seriesb%2f&c=11164431594301193366&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment