امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 28, 2019

Human-centred design, agile, and Microsoft Dynamics 365

At this phase, shadowing with the business team, understanding the end-users’ daily job, and then trying to think about how we can find a way to mirror a process in CRM. For example, if the business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=27ECDD84D6A94FB09B490BC682DDFE0E&url=https%3a%2f%2fuxdesign.cc%2fhuman-centred-design-agile-and-microsoft-dynamics-365-54164883e690&c=3306496402058946374&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment