امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 28, 2019

3 Big Stock Charts for Wednesday: Delta Air Lines, Salesforce and American Airlines

A month later, it had broken below its 200-day moving average line. The bulls pushed back, dragging CRM back above the 200-day moving average line (plotted in white on both stock charts ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A941F2A150C410487DD192A1D49E8BD&url=https%3a%2f%2finvestorplace.com%2f2019%2f07%2f3-big-stock-charts-for-wednesday-dal-crm-aal%2f&c=15444254463499658664&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment