امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 30, 2019

QGate’s Paribus Interactive™ supports Microsoft’s new Unified Interface – improving users’ experience and CRM efficiency

FAREHAM, HAMPSHIRE, UNITED KINGDOM, July 30, 2019 /EINPresswire.com/ -- QGate, leaders in delivering high-quality software solutions for Customer Relationship Management (CRM) systems, today announced ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=00F6E515B68744A584CA96D6C950A9F1&url=https%3a%2f%2fwww.einpresswire.com%2farticle%2f491343543%2fqgate-s-paribus-interactive-supports-microsoft-s-new-unified-interface-improving-users-experience-and-crm-efficiency&c=11979547947678176051&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment